sharm el sheikh på söndag ;D

Hallo alla läsare ;) Idag var det en hel vanlig skoldag bara att Don idrott's lärare var sjuk så vi hade vikarie men Anna vår klassförståndare sa till mig och Wendla när vi hade ätit att det inte blev nån idrott i morgon och att vi skulle säga det till de andra så vi slutar halv 2 i morgon istället för nåt med 3 :DD Mamma kom och hämta mig med Honey och Isabelle de stog utanför och vänta när jag kom med alex hennes pappa skulle också hämta henne. Jesper och några andra stog lite längre bort vid ett cykelställe vi pratade lite mamma, jag och alex då. Efter ett tag skulle vi gå och Isabelle höll mig i handen tror jag Jesper ba: nåå XD Aja nu ska jag inte prata mer om det utan nu ska jag över till rubriken =)
______________________________________________________________________________________
Som sagt sa jag att jag skulle til Sharm el sheikh på söndag det ligger i Egypten. Mamma, Christian och Isabelle har varit där och nu ska hela familjen ditt + pappa minus Honey. Honey kan inte följa med så hon e vid en av mammas kollegor som också har en hund. Sharm el sheikh ligger på Sinaihalvön som alltså ligger i Egypten. Det har blivit en relativ ny tursitort alltså nytt ställe var det inte var så många turister som tog till men det e det nu. Sharm el sheikh har också jätte fina korallrev var jag ska dycka med en dykare tror jag eller med pappa eller mamma och kanske A-S om hon vill. För dem som gillar att dycka vid vrak finns också Thistlegorm som är ett gammals fraktskepp. Jag tror inte jag kommer uppdatera på 7-8 dagarna vi e borta men jag kanske gör det kommer inte ta med datan men vi kanske går in i ett internet cafe om det finns eller nåt annat annars får ni klara er till jag kommer hem =) tror jag ni gör`? Nu kommer lite bilder så sitt och njut



<-- nåt av en strand nt så stor bild :/ 
<-- na'ama bay 


<-- sånt kan man se när man dyker =) 
<-- vrak som ligger på botten av shark's bay 
<-- shark's bay 



Kommentarer
Postat av: Maxine

Åååh! Vad myysigt :33 har varit i Egypten c:

Shark's bay låter lite farligt.. Var rädd om dig!! :)) ♥♥

2011-10-27 @ 16:56:07
URL: http://mysteryme.blogg.se/
Postat av: Malou

Ja jag vet kommer bli jätte mysigt =) Nice ;) Ja verkligen men vi ska inte ditt tror jag.. Jadå det ska jag :DD ♥♥♥♥

2011-10-27 @ 18:13:27
URL: http://estrellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0