Sova nu

Halloj alla. Idag har det inte varit en bra dag jo det har det ska berätta från början. Wendla, alex, jag, Siri, Alice m.m. satt i stenhallen och pratade. Killarna kom efter ett tag och Jesper tog min väska som var några centimeter från mig. Jag ville ha min väska så jag försökte ta den men han gav den till William som sprang ut genom dörren och efter kom John. John försökte hålla mig medans William skulle typ ta ut alla mina saker som jag hade i väskan, men jag hann ta väskan innan han gjorde det. Jag gick tillbaks till stenhallen och efter ett tag tog Jesper väskan igen -.- började tröttna men jag ville inte att de skulle rota i min väska eller nåt sånt så jag försökte ta den men en som heter Fatima som e en killes storasyster som gick i min klass innan 6::an som går på skolan bara i en annan klass såg ju allt och försökte hjälpa mig och ta den men han tog den andra dörren och skulle "kasta" väskan till Jesper som inte fångade -.- så det var en sån reflex sak som gick i sönder. Jag tog upp den och väskan och gick in igen men nu kunde de se att ajg blev ledsen så de fråga om jag var ok och sånt men det var bara Alice, Wendla, Fatima och alex som kunde se det. Jag sa ja men jag var helt ledsen inombords och mådde dåligt och ville bara gråta. Jag gjorde inte det för det kändes inte som jag behövde det på nåt sätt. Zack kom efter en stund och kunde se att jag också var ledsen så han frågade vad som hade hänt och nåt som hade gått i sönder. Jag berättade inte nåt för då skulle jag börja gråta så jag gav honom reflexen som hade gått i sönder det var en reflex som det stog väduren på som jag hade fått av mamma. Han frågade om den inte gick att laga och jag skakade bara på huvet. Sen sa han några saker som faktiskt gjorde mig på bättre humör. Zack e en jätte snäll kille som faktiskt kan se och förstå hur man känner man han kan vara jobbig och störig ibland e han en snäll pojke som vill det bästa :DD Gick med den i handen ett tag och försökte att laga den tills jag insåg att det inte gick så jag slängde den. Resten av dagen kändes väldigt långsam och tiden gick inte alls fort. Tillslut var skolan slut och jag väntade på mamma som skulle köra nu. Efter 5 min kom hon och vi hämtade Lina, A-S, Christian, Isabelle och Honey som var i parken. Annika (kurator) ringde till mamma och sa vad som hade hänt och när hon hade pratat klart berättade jag allt. Åkte hem och klädde om tillr idkläder och åt macka och drack varm choklad emd vispgrädde =)) Efter det kom Linas pappa och vi åkte till stallet. Jag fick Daffie (Irish Daffodihl) hon var jätte bra. Vi hade markarbete idag det e när hästen går över bommar dagen före man har hoppning. Det gick jätte bra som sagt och vi gjorde olika övningar och galopperade jätte mycket. Allt var som bortblåst när jag e i stallet. Kollade på Micke när han red sen körde han oss hem jag duschade och åt nudlar, tog det lugnt och nu har jag nyss varit nere och sett desperat housewives med mamma och A-S. Nu ska jag sova e jätte trött! Godnatt och sov sött // malou <33  <-- söta =))
<-- Daffie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0