Tittar på tv

Halloj alla gulliga hallon ;*
Just nu sitter jag och kollar på broen på dr 1. Den e jätte läskig för det handlar om en sanhets terrorist som måordar hemlösa den e jätte hemsk. Trailer kommer om jag kan hitta och om det finns. Idag körde pappa mig till skolan kvart i 8 och jag var i skolan när det var typ 2 min kvar innan lektionen började. Jag hann precis innan Malin vår rektor kom för Nicolaus var fortfarande hemma med sin dotter som är sjuk. Så vi hade Malin och jag hoppades på att vi inte skulle ha provet men det hade vi :(( Tyckerd et gick ganska bra men jag inte kunde några skaer men typ alla. Hann inte helt färdigt så vi får säkert göra klart i morgon. Efter det skulle vi ha hemkunskap men hon var inte där så vi fick hålltimme. Efter idrott och sen lunch. Idag var det blodkorv och potatisbullar. När vi hade ätit gick jag och alex till skolan och gjorde olika saker. Efter lunchen var det engelska och sen sluta vi =)) Väntade på A-S som sluta kvart över 2 idag -.- Vi åkte hem och gjorde olika saker och åt sushi med pappa =) Christian och Isabelle e vid mamma. När vi hade ätit åkte vi till mamma och var där i 30 min och sen hem igen och nu sitter jag här och kollar på yheterna för broen e slut. Det fanns ingen trailer på den ;'(( Men ha det jätte bra då ses vi i morrn // malou 
Dagens outfit:
Kofta: esy
Jeans: soin tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0