Trött

Hallojsan alla läsare.
Idag var det en helt vanlig tråkig skoldag som alltid. Men ska berätta en sak som var roligt =) Jag, Alex (Alexandra) och Rebecca hade nyss ätit och skulle gå men då ville jag hälsa på Tobias som var vår gammla läraere så vi gick ditt och då såg jag att Jepser och William också var påväg ditt och när jag, alex och rebecca hade gått in genom dörrarna och var på väg upp frågade Jesper var vi skulle då sa jag att vi skulle hälsa på Tobbe då hängde han med och William med. Vi gick upp och då var det några barn där och vi frågade var han var men de sa att han var på semester och kommer vara där på måndag. Så vi letade efter Peter och Jan och de hatar eller hatar hatar men gillar inte Jepser f¨ro han var en bråkstake på den skolan då typ alla känner till honom på den skolan XD Så vi letade lite över allt och vi hittade honom tillslut på skolgården vid lekplatsen eller vad mans ka säga så vi gick ditt och vi tjejer var förre killarna så vi hälsade på Jan och sa: Kolla vem som e här Jesper. När han såg Jesper började han gå in -.- Så vi gick då och jag var full av energi så jag kastade löv på Jesper och sen b¨rojade löv kriget XD Jesper mullade mig med löv och lera.... Mulla tbx hehe rätt åt honom :DD efterd et var det no och jag och Wendla tänkte skolka men det gjorde vi inte för vi skulle ju få frånvaro och ja. John blev också helt blek på no lektionen han sa att han hade fått jätte ont i magen och han var seriöst helt blek i facet :OO Det var spooky X3
Nu sitter jag och lyssnar på musik =) Ha det bra vet nt om jags kriver i morrn men vi får se <3 // malou

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0