Musik + bloggar

Hejsan fedejsan pedanski fadanski kadanski alla läsare 8)
Idag var det en hel vanlig skoldag förutom att elevvalet var jäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääätte tråkigt idag!! Michaela skulle vara vikarie på träslöjden för han som skulle ha träslöjd var sjuk så hon fick vikariera dem medans vi hade jätte tråkigt med Ann som e hjälplärare.. jag,Alexandra, Wendla, Rebecca, Jesper, John och Robin ville köra hänga gubbe men det fick vi inte men vi gjorde det ändå men hon såg det och sa att hon skulle hämta några korsord så hon gick för att hämta det medans vi körde hängagubbe ändå när hon kom tillbaks låtasades vi som ingenting och tog ett korsord vi gjorde det och när vi var klara med det körde vi hänga gubbe ändå men hon såg oss så hon blev arg och sa att vi skulle sätta oss på våra platser vi sa emot och sånt och jag, Jesper och Robin tänkte faktiskt gå till Michaela vi brydde oss inte om att vi fick frånvaro men då skulle hon bli ännu argare så det gjorde vi inte vi satte oss på våra platser och satt där ett tag. Efter 5 min typ mindre frågade jag alex om hon ville köra korsord det ville hon, Jepser med så vi körde. Jag sitter längst bak med Wendla, Jesper framför och alex på andra raden. Satte mig på golvet vid alex bord och vi började köra men då kom Ann och skällde på oss för att jag inte satt på min plats så jag, Jesper och alex skulle precis börja igen när jag satt mig på min plats men då skulle vi sluta -.- Ni kanske inte fattar men hon fick damp om jag ska vara ärlig. Annars gick dagen som vanligt men vi sluta efter musiken för vi skulle inte ha nån idrott p.ga att Don var ledig så vi sluta 13.20 =) Men vi skulle ha slutat kvart i 1 om musiken också skulle vara inställd men det var den inte. Jag och Wendla skrattade oss igenom hela muiklektionen det var bra annars skulle jag ha dött av tråkhet elr va det heter.. Nu lyssnar jag på David Guetta ft Akon - sexy chick den e bra men videon e äcklig ;) Ni får se videon för jag har fortfarande inte listat ut hur man sätter in video dirket på bloggen får ta reda på det snart. Ses // malou :D <3
http://www.youtube.com/watch?v=6SLy2W5eC7M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0