Tyska

Halloj alla läsare söta fina, underbara, goa, snälla, snygga, omtänksama, hjälpsama, älskvärda ja allt man kan va för att vara så gulliga läsare =)) Idag var vi hos pappa först på morgonen då och till vi skulle i skolan. Jag och pappa gick i parken med Honey i ungefär 10 min. Efter det gick vi till skolan och typ ingen var där förutom Jesper. Han ocg en som heter Lirim fyllde år idag. Vi pratade och sen sa han att det var en speciell dag idag först fattade jag inte och gissade jätte många gånger tills jag kom på rätt :D efter det kom sebbe och jag pratade med honom sen trodde jag alex kom men det var bara nån som liknade henne men hon såg precis ut som alex svart väska, vit jacka, brunt långt hår ja men hon gick i 7:an hehe... Efter det kom Ellen och ja tillslut kom alla. Vi hade so första lektion det gick bra men killarna var stökiga idag. Och ja pallar inte skriva hela dagen. Mamma kom och hämta mig vi körde till stallet med Isabelle, A-S och Honey Christian hade fotboll. Skötte Manne var med Maria och ja. Hem duscha vänta på på pappa som kom och åt med oss. Gjorde läxor som var vårt släktträd. Alla på mammas då var det mormor, morfar, mor mor's mor och far och samma på pappas men också på morfar's föräldrar var tvungen att rinag till mormor som fick hjälpa. Nu "försöker" jag göra tysk läxan det e glosor men det går inte så bra kollar på 2 och en halv män istället haha :DD Vi ses i morgon alla läsare puss på er// malou <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0