Chill dag elr?

Hej alla underbara läsare elr tittare XD
Idag vaknade ja typ 9 men somnade om igen och vaknade igen kl: 11. Kunde nt sova mer så ja kollade på tv och som tur va det Miami ink =)) Det e ett jätte bra program som handlar om några män som driver en tatoo affär elr va det nu heter och då ser man när dem gör tatueringar och sånt det e jätte roligt vill själv ha en när ja kollar på det men e för ung än :( Det kollade ja på och när dte va slut gick ja ner och åt då va klockan nåt me 12. När jag hade ätit fick jag synda att klä på mig tog några jeans och en tröja var det står girl loves boy. Sen skyndade jag mig att borsta tändre och fixa hår m.m. När ja hade gjort det gick jag, mamma, Isabelle och Christian till mobilia. A-S sov över vid en i hennes klass som heter Rebecca. Där inne skulle vi kolla på något till Alexandra för hon fyller ju år den 20 september det e på tisdag så vi gick in i glitter och hittade 1 par hjärt örhängen i guld och ett brunt armband med typ nitar på elr va det nu kan va. Själv fick jag några fina Ed Hardy örhängen. Vi betalade och gick till H&M var mamma skulle hitta en vinterjacka till Christian. jag och Isabelle gick till läppstiften för hon hade tråkigt och där testade jag alla läppstiften som fanns på hennes hand och gjorde mönster. När jag hade gjort det kunde vi inte hitta mamma så Isabelle började typ få panik och börja gråta men jag sa att hon kunde vara vid barnavdelningen så vi kollade där och då betalade hon. Vi gick till henne och Isabelle visade stolt mamma vad jag hade gjort på hennes händer. När hon hade gjort det så gick vi till br för Isabelle skulle till ett kalas i little gym. Hon köpte nåt lego till henne det va typ en polis och en polis hund. Christian köpte ninjago eller vad det nu heter. Mamma betalade det och sen skulle vi in och köpa blommor. När vi hade gjort det gick vi hem och sen var vi där jag bytte vid kaninerna och sen läste jag och sånt. Efter ett tag plingade dte på dörren och dte var våran granne. Hon kom för att ge oss nåra crossiander f¨ro jag bakade kanel bullar igår och det blev 32 kanelbullar så jag gav några tilll henne. Och några till en äldre man som också är våran granne han är faktiskt jätet snäll :DD Så hon gav oss dem. Efter det var jag inne på datan ett tag cohs en kom Anne-Sofie och då bytte vi om till stallet var vi skulle vara med på något som heter fångarna i stallet det e som fångarna på fortet men inte helt likadant. Vi kom ditt 15 min före och dte var jätet kallt. Kan känna att det börjar bli vinter nu brrr. När klockan va 4 gick vi in i cafeterian och väntade tills dem som skulle ha det skulle komma. De kom typ efter oss de ropade upp oss. När de hade gjort det betalade grupperna jag var med A-S och en som heter Mathilda som går i en grupp 3:a. Det första vi gjorde var att nån skulle ha ögonbindel och skulle beskriva saker som var i hinkar det var nåt med hästen det var foder och sånt. Vi fick 2 rätt och vi skulle ha 3 eller 4 för att få en bokstav så den klarade vi inte. Vi gick till arenan var jag och Mathilda försökte samla ett träns men den klarade vi inte heller men vi fick 1 fråga som vi skulle svara på som vi klarade. Efter den gick vi till manegen var man skulle gå där var bommarna e det är ett ställe nedanför läktaren var de hade satt tråd där inne och dte sover en ute liggare där inne om kvällarna så vi skulle gå där inne och hitta ut vid den andra dörren igen. Det klarade vi. Nästa var att man nån skulle springa ner och ge oss en hink med vatten och om man spillde klarade man inte den, vi klarade den. Nästa var att vi skulle ta oss igenom en bana med ögobindel det blev jag och A-S och Mathilda störde oss. Det gick inte så bar vi skrattade typ ehla tiden och vid ett hinder skulle vi duka och då dukade jag inte långt ner nog så jag slog i huvet i bommen. Gjorde inte ont så jag, Mathilda och A-S skrattade ja igenom hela banan från början till slut klarade den. Efter det var det att vi skulle göra olika ord typ ord lek vi klarade inte dne :(( Så när alla var klara skulle vi försöka lista ut ordet som det var av bokstäverna vi hade fått. 3 klarade den typ med detsamma först gissade vi på knäskål men dte var inte rätt och när vi hade det skulle Mathila hem för hon skulle ha kräftdkiva med familjen så dte var bara jag och a-s kvar. När tiden var ute kom jag på ordet som var skänkel vi gick vidare. Ochd en tävlingen var att man skulle göra ett så långt ord som möjligt. Vi hann bara med sadel. Och det var multiplikations tabellen. När det var klart hämtade mamma oss och vi körde hem jag duschade och var inne på datan tills vi skulle äta nachos =)) Vi åt dte och efter det såg jag och mamma ett program och efter det water for elephants som hon hade hyrt. Den e bra men sorglig. Tkr att ni ska se den. När ja blir vuxen vill jag jobba några år med att hjälpa elefanter de e så snälla, söta och kloka djur. Ja och när vi hade sett klart den var klockan halv 1 och jag gick upp och skriver detta inlägget och nu ska jag sova =)) Vi ses i morgon <33 // malou ;D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0