Skype

Hallojsan alla
Just nu sitter jag ock skypar med alex och carro.
Öhhmm.... Har nyss duschat efter att ha suttit i en bil i 2 timmar lite mer från Danmark så jag e 7kt trött nu men pallar inte lägga mig nu XD I morgon e det skola igen :(( Men det får man ju stå ut med och det gör ju ändå inget för jag börjar 9 i morgon JIPPIE =))  Idag vaknade jag 11 tror jag iaf. Jag gick ut och åt med de andra som hade börjat för vi väcker inte varandra när nån sover då får den äta när den vaknar. Jag åt 2 mackor och sen fick vi brunsviger som är typiskt danskt men det e övergott om ni kommer till Danmar och e sugen på nåt gott då tycker jag ni ska gå eller köra eller vad ni nu gör till ett bageri och köpa en brunsviger ni kommer tycka det är jätet gott lovar men ni kanske inte tycker det men jag tycker det =))) Bild kommer ;) Efter det chillade vi och såg på barda och efter 1 timme typ började jag fixa mig x_- När jag hade gjort det gick vi till kossorna som är nära mormor var hon bor. Vi gav dem gräss mycket gräss de gick bara i gegga upp till knäna tycker jätte synd om dem :(( Men men... Efter det gick vi till en sån trän lekpark det e trän saker som man tränar på och sen ett litet typ utomhus fitness. Där var vi ett tag sen gick vi hem och var ute jag läste kalle anka pocket. Och mamma läste tidning och mormor hjälpte Christian med läxor. Där satt vi ett tag och klockan blev 4 innan vi körde från mormor. Bilresan var tråkig som vanligt så det e ingen ide att berätta om den. Vi kom hem som jag sa förut typ nåt med 6. Vi packade upp och åt tomat mackor jätte gott. Efter det duschade jag och nu sitter jag och skypar med alex och carro som inte svarar hon kanske har loggat ut får se om hon har det :PP Nu tänker jag inte skriva mer vet att det blev ett kort inlägg men det får va det idag. Ha det jätte bra då skriver jag ett längre i morgon ;) // Malou <33
Brunsviger =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0