Trött

Hej alla underbara läsare..
Just nu sitter jag i min säng med datan i knät. Jag kollar på ett program som heter kunskaps kanalen. Det handlar om nåt med Hawaii och sånt. Det e faktiskt väldigt spänande. Tänkte slänga in ett litet inlägg innan jag går och lägger mig. Vet inte om ni läser det när jag har skrivit det eller när ni vaknar eller nån annan gång men det vet jag ju inte...
Idag var det en helt vanlig dag i skolan. Vi började 8 idag -.- Vi gjorde samma saker som vi nrukade göra i skolan och det e lektioner och raster och sånt då. Min klass e världens bästa klass ever och det kommer den alltid att va!! Men vi brukar prata som vi gör varje lektion så det e normalt e det ändå världens bästa klass. Ingen kan nånsin säga att det nt e en bra klass för det e det och det finns ingen bättre klass!! Ok ok?? O.o Vi skulle fotografera oss skolfoto då kl: 13.05. Så vi skulle ju ha gympa men det blev inte av p.ga att vi skulle ta klassfoto då och då blev det försent och det blev typ ingen gympa så det var ingen ide. När jag hade tagit mitt foto själv väntade jag på alex. Vi fic k sluta mycket tidigare tror jag iallafal. När hon var klar gick vi till skåpen var jag tog mina böcker till SO som vi ska ha som första lektion på måndag. Vi har studiedag i morron JIPPIE =))  När jag hade tagit böckerna och skulle stänga skåpet såg jag att mina nycklar var borta :O Så jag letade efter dem i 20 min innan jag gav upp kunde inte hitta dem men jag har extra nycklar så det gör ju ändå inte men det e så typiskt ändå!! Jag gick ut till alex som stog och väntade vid sin cykel. Hon ramade mig till kiosken var jag fick en klubab av henne. Klubban som jag fick var blåbär den e jätet god den goaste som finns. Det finns olika klubbur det finns. lakris, cola, jordgubb, nån orang som jag inte har smakat och blåbär då. Klubborna kostar bara 1 kr och allt godis e billigt det högsta kostar 4-6 kr så det e verkligen billigt tycker jag iallafal. När hon hade köpt godis till sig själv gick vi till ett träd var vi satte oss och väntade på att mamma skulle komma. Hon e världens bästa bästis för hon väntar alltid tills nån kommer och hämtar mig om jag inte tar bussen hem då eller nåt sånt för hon vill inte att jag ska vara ensam. Mamma kom halv 3 och jag sa hejdå till alex och Honey väntade glatt i bilen på mig med mamma. När vi hade hämtat Isabelle, A-S och Isabelle åkte vi hem. 20 i 4 körde jag, mama och Isabelle till en optiker var jag fick linser. Jag lärde mig hur man satte i och tog ur linser själv. Tog i dem 2 gånger. Hade kvar dem. När jag hade gjort det gick jag till mamma som hade gått till ett kafe med Isabelle. Jag gick in och satte mig brevid dem. Isabelle hade fååt en apelsin mer och jag och mamma delade på en äppel muffin. Den var jätte god när vi hade ätit det gick vi och hämtade sushi som mamma hade beställt innan de gick då till kafet. Efter det åkte vi hem och åt sushin det var verkligen gott bästa sushin jag npn sin har smakat! När jag hade ätit dukade jag ut och efter det var jag inne på datan ty hela tiden. Lekte med Isabelle också. Kommer inte skriva i morgon jo kanske inte på¨lördag och kanske söndag för vi åker till mormor i morgon och vet inte om jag hinner skriva bara så ni vet om jag inte skriver men då skriver jag på måndag det lovar jag. Aja nu ska jag sova kommer några bilder från idag när vi fotade =) godnatt  // Malou <3 ;D

6 F äger ut alla !!
De va konstiga som alltid XD 
Kolla min hals XD 
Victoria och Siri. Victorias tröja blev konstig vet inte vad som hände men det var nåt med mobilen. 
Älskar =) <3 <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0