Every night in my dreams I see you I feel you that is how I know you go on

Halloj alla sötisar!!
Sov över med alex från igår till idag så sjukt roligt vi hade det :D efter det åkte jag hem till mamma. Just nu sitter jag i min säng och väntar på att spår löst ska börja visste ni att spår löst var danskt från början men Sverige har också gjort ett program likadant så dem har härmat haha ;))) jag har fått en jätte fin väska, mjölk choklad, nyckelring, linne och elle av mamma när jag kom
hem låg på min säng fatta så glad jag blev och väskan är sååååå fin!!! Vet inte varför men jag är förälskad i väskor, högklackade, klänningar och armband + örhängen asså Gud jag kan gå och kolla i timmar!! Och visa som e sådär sjukt dyra men dem e hur fina som helst högklackade och klänningar då hehe :S och jag har börjat älska the portrait av James horner det e klassisk musik som är med i titanic haha vet inte varför men älskar den melodin.
Nu har spårlöst startat så jag ska kolla igen. Kommer foton på min väska och det + på vackra klänningar och högklackade
Ha det jätte bra // malou <33 ;****

https://cdn1.cdnme.se/cdn/8-1/2183329/images/2012/pic_199570429.jpg" class="image">

https://cdn3.cdnme.se/cdn/8-1/2183329/images/2012/pic_199570431.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0