I was only trying to get ahead but the spotlight makes you nervous and your looking for a purpose

Japp sitter och lyssnar på musik drake - karaoke den e 7kt bra http://www.youtube.com/watch?v=NllfXJRJPEI tycker jag då ;) 8)) Börjar 20 över 10 i morgon så det är chill och slutar 2 det e riktigt nice =)) Idag har jag haft studiedag typ så jag var i stan med mamma och shoppa på monki's och sen åt vi på rosen gard 7kt god mat och billigt också det finns sushi, wokad mat och allt man kan tänka sig riktigt gott + de har friterade bananer mums men minus var att de bara har glass när det e middag och vi åt lunch :((( det var faktiskt riktigt dåligt friterade bananer utan vanilj glass e inte samma sak man måste bara ha vanlij glass med det... Men aja efter det körde mamma mig till skolan för att se skolans melodifestival från kvart över 2 till kvart i 4 det var faktiskt ganska bra :/ sen hem och ja sen var jag bara hemma och tog det lugnt.. Har varit så 7kt sugen på frapino hela dagen jobbigt palla inte att gå och köpa så det ska jag göra i morgon istället ;) Jao nu ska jag läsa lite i min bok som jag började läsa igår faktsikt den e jätte bra så har läst mycket den heter ett nytt liv på köpet 7kt bra =)) Ha det bra // malou ;) ♥♥♥
PS: Lovar att jag ska börja skriva varje dag jag vet att jag inte har gjort det men asså jag har faktiskt inte orkat har ett ointressant liv tycker jag :////

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0