this is the part of me that you never ever gonna take away from me

Just nu sitter jag i min säng med min data och kollar på tv och spelar papas freezeria det e faktiskt 7kt roligt man gör typ glass och sen får man göra glassen och sånt svårt att förklara men det e skojigt =) men idag har jag varit hos pappa, sen kom mamma och hämta oss och vi åkte hem och sen spelade jag och Christian fotboll + mammas pojkvän spelade vi med då det var jätte roligt :DD och sen åt vi och lite sånt... Imorgon ska jag va med Caroline yeeeeeeeeeeeeeees =)))))) <3333333 och sen ska jag göra läxor :((( och stallet så det blir mycket imorgon asså jag pallar inte skola :'((((
ja ha det bra skriver kanske sen // malou ♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0