You know it's real happiness when the feeling stays in your mind until your last breath.

Just nu sitter jag och lyssnar på onde direction älskar dem =) Så annars har jag inte gjort så mycket tittat på en tjej som behöver medryttare så jag har skickat ett mejl till henne för jag vill jätte gärna bli medryttare har velat det i 2 år nu faktiskt mer, så det e bara att hoppas att jag får bli det + hästen hon har verkar vara så snäll och underbar som en häst kan vara :DD Så glad och överlycklig jag skulle bli om jag kunde bli medryttare åt hennes häst :DD =)) Skulle vara en av mina största drömmar!! Annars ska jag bara vara hemma idag och bara ta det lugnt, va med familjen och ut och skötta Manne kl: 3 med A-S så cyklar vi dit och sköter och e där en stund och sen i morgon e det ridning yes :D Hoppas jag får Kurre han e så gullig kommer bild på honom. Jao skriver mer sen // malou ♥♥
<-- Kurre fin ponny =) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0