26. Såhär beskriver mina vänner mig

Öhmm… tror mina vänner beskriver mig som skrattig, snäll, omtänksam eller ja jag vet inte men iallafal skattig haha xD

Idag sluta jag 10 i 2 och Alex pappa och mamma var inte hemma så vi skjutsade hem henne och efter det åkte jg och mamma till ett café var jag fick en semla och mamma nån tårta typ. Klockan 3 hade jag utvecklingssamtal gick bra tycker jag. Efter det hämta vi Isabelle, tvätta bilen, hämtade A-S från Maria P (klass kompis) efter det hämtade bi Christian som spelade fotboll utomhus shit det e typ -6 grader skulle fryst ihjäl typ nej men det skulle jag inte man rör sig ju hela tiden ;) Så ja nu e jag hemma och ska läsa i Godnatt Mister Tom som e en läxa till torsdag man ska läsa till kapitel 9 är där snart så. Äter också tuc med paprika smak :D e som kex bara ja annorlunda godare faktiskt. Tänkte visa bild på min outfit och en på mig eller jag bjuder på bilden på mig blir inte bra på foton därför det typ aldrig e foto på mig och kommer ett foto på mitt nya skal som jag har köpt inte visat det sp ja tänkte visa det nu när jag pallade :3 men ja snart ska man till pappa och va där. onödig fakta men jag vill åka skridskor riktig sugen!! Inte åkt på hela vintern :( ska fråga Rebecca och Alex om hon vill om vi kan åka skridskor nån dag på dammarna skulle vara 7kt roligt =))
Ha det bra // malou <33 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0