Bodyguard

Halloj
Sitter och ser bodyguard som går på 3:an med Whitney Houston. Har aldrig sett den förut och mamma ringde och sa att den gick på 3:an så nu sitter jag och ser den med pappa och À-S. Det handlar om Whitney Houston som blir typ kär i sin bodyguard och ja då händer det massor med saker och sånt. Vet inte ås mycket om den för att jag har bara hört vad anda har sagt om den. Men idag har jag inte gjort sp mycket. Har varit hemma som sagt och varit och handlat och lite sånt regnade typ hela dagen idag 7kt tråkigt väder!!!! Men ibland e det skönt med regn jag vet inte varför men ja. Såg också Whitney Houstons begravning som var idag. Såg inte hela för att den var typ över 2 timmar lång men mamma satt hemma och såg hela. E inte vid mamam för hon har stand by så dem kan ringa till henne när som helst och säga att hon ska ut och jobba. Men ingen som har gjort det sp hon ska inte jobba idag. Nus ka jag fortsätta att se bodyguard jätte spännande och bra faktiskt.
Ha det bra // malou <33
PS: bild från Egypten när jag var där i september.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0