Dag 24 - Mitt Motto

Har många motton så tänkte skriva dem..

If people are trying to bring you down it only means that you are above them

För världen är du bara någon, men för någon är du hela världen

No one can change a person, but a person can be the reason that someone changes. 

De skrattade och sa "Vad ser du i honom?"
Jag log och sa " Allt det ni inte ser"

In school we learn the lesson first, then comes the test. 
In life the test comes first, and then we learn the lesson.

Kom ihåg tjejen som du nyss fick att gråta, det finns någon där ute som skulle kunna dö för att få henne le. ♥

Hard times are not times to stop trying 

Att vara stark är inte att springa fortast eller att hoppa högst. Att vara stark är inte att vara bäst och vara främst. Att vara stark är att acceptera livets villkor. Att vara stark är att tänka om, när livet inte blir som du planerat. Att vara stark är att se möjligheterna i det som verkar omöjligt. Att kämpa trots motvind och låta den bli till en utmaning.

Live like there were no tomorrow

So many people will tell you that you can't. But all you gotta do is turn around and say watch me


Idag har jag varit i skolan (ofc) vad ska man annars göra en onsdag om man inte e sjuk eller ledig då eller det e lov?? D: Ja iaf var jag i skolan efter det hämtade jag Isabelle och vi väntade på Isabelle efter det väntade vi på A-S när hon kom åkte vi buss till pappa och var där till halv: 5 sen kom mamma och hämtade oss och när vi kom hem hämtade jag Honey sen gick jag och A-S promenad med henne det är 7kt kallt typ - 5 grader ute brr + det snöar men inte så mycket ;( Efter det har jag inte gjort så mycket annat kollade på tyskan och sen lite sånt som vi har till i morgon.. Nu ska jag se real housewives of beverlyhills som e på 3:an visste inte att det var längre men det e det visst så det ska jag sitta och se nu sen ska jag gå ner och ta en macka med tomat, samba olek chilli typ bild kommer och mayonnaise 7kt gott ärligt det är jätte fint. Så ja nu ska jag fortsätta se det och mamma ska till föräldrar möte nu så ja hehe
Ha det jätte bra // malou ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0