Dag 25 - Nån jag träffar vardagligen

Nån jag träffar vardagligen e ju alex, Wendla, Rebecca och många fler + min familj.

Idag har jag varit hemma och chillat har varit 7kt kallt - 8 grader så det har varit kallt... Har nyss varit vid pildamms parken och Isabelle åkte skridskor mamma kunde inte hitta mina, Christians och A-S så Isabelle var den enda som åkte skridskor men vi "åkte" med skor haha XD Vi var inte där så länge för att det var så kallt om benen och mina tår kändes som dem var is.. Ja efter det gick mamma, Isabelle och A-S till Lidel (stavning) och handlade ja så nu e jag hemma och försöker få tillbaks värmen i tårna. Förlåt att jag inte uppdaterar så mycket men har typ inget att skriva om förutom min vardag och det är väl tråkigt att läsa om? Så om ni har ideer som jag kan skriva om kan ni gärna skriva det men jag e inte så intresserad av att måla naglarna och sånt bara så ni vet... Ja ha det bra // Malou ♥ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0