Dag 27 - Såhär vill jag att mitt liv ska se ut om ca 20 år

Om 20 år e jag 32 skulle jag velja bo i ett jätte fint stort hus med en jätte fin trädgård med pool och ett stall till mina hästar och klart ett ridhus och en paddoch så man kan rida ute om sommaren, kanske jobba som modell, ha iallafal ett barn och vara gift.

Sorry att jag inte har uppdaterat på länge men jag har faktiskt inte orkat bloggat de senaste dagarna för att det har varit så mycket med skolan både läxor, nationella prov och sånt och har inte velat sitta så mycket vid datan men ska börja blogga igen jag lovar, men det blir inte lika många blogg inlägg kanske några om jag sitter hemma och har tråkigt npn dag, men e sjukt ledsen att jag inte har bloggat :(( Vaknade för 35 min sen så har varit vaken ett tag. Hade 7kt ont i halsen när jag vaknade men det har gått över nu. Har ätit och spelat skipp-bo med A-S gjorde vi 2 gånger sen har jag inte gjort så mycket mer idag.. Kommer skriva mer i fortsättningen idag ;) Just det har sportlov!!! Så skööönt!!! Slippa skola och massa läxor men har ne engelsk läxa men den gör jag på måndag =) Nu tror jag att jag ska spela sims 3 länge sen faktiskt.
Ha det bra sålänge // Malou <333
PS:Min statistik har gått ner 7kt mycket :I skulle bli glad om den kunde gå upp igen ;))
<-- får ni en bild av mig också


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0