Dag 28 - någon som älskar dig

Nån som älskar mig e min familj (ofc), Manne gulligaste ponnyn som finns och säkert några andra.

Idag vaknade jag kl: 9. A-S och Christian skulle på fritids. A-S skulle vara statist till mysteriet på greveholm som kommer visas som julkalender och e på vår skola nåt av det. Det e coolt. Jag ska passa Isabelle idag till halv: 4 eller 4 för att pappa skulle till möte i Danmark. Så vi ska väl hitta på båt här. Kanske gå till lekpark så hon kan leka där en stund. Skrev inget igår för att jag var inte inne då mådde inte så bra hade ont i halsen och sånt men mår bättre nu :D Idag är det soligt och skönt fast 2 grader men det e bättre än inget ;))) ja ha det bra så länge // malou <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0