Dag 29 - Nån jag skulle kunna riskera livet för

Nån jag skulle riskera livet för e väl min gulle plutt Manne. Om det skulle hända honom nåt skulle jag inte klarat mig. Han betyder obeskrivligt mycket för mig. Så han skulle jag verkligen riskera live för men också andra som Alexandra, Caroline, min familj och andra som betyder mycket för mig.

Nu sitter jag i bilen påväg till Helsingborg. Jag och pappa ska till hans nya motorcykel för han ska fixa papper och sånt så att han slipper det när han ska hämta den. Så jag följer med ;) Öhmm… jag började åka motorcykel när jag var 7 år så har åkt i 6 år snart :D Det är jätte roligt att köra motlut ylen tycke jag om man gillar fart och sånt och det gör jag. Skriver mer när jag är hemma eller påväg hem. Ha det bra sålänge // malou <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0