Dag 30 - mitt mål med ridning

Mitt mål med ridning e väl att bli jätte bra på det och kanske bli så bra att jag tar mycket mod till mig att börja tävla. Vill inte tävla vet inte varför men tycker det e löskigt hehe.

Idag har jag ju varit i aq-va-kul efter det åkte vi hem och lämnade sakerna sen skjutsade mamma mig till Alex var vi direkt åkte till Rebecca hon skulle emd till stan och sen åkte vi. Jag köpte inget ju bara nerds 2 till mig 1 till A-S ;) efter vi varit där i 2 timmar skjutsade vi Rebecca hem och sen körde vi till gateau var hennes mamma köpte 3 jätte söta små semlor och danskt wienerbröd. Sen åkte vi hem till henne och åt det. Och pratade + skrattade en del :D sen gick vi upp och kollad Råå några avsnitt av svensson Svensson och sen skulle jag hem :(( sp nu sitter jag hemma och lyssnar på en 7kt bra låt som heter call me maybe med carly Rae Jepsen. Ja nu ska jag göra nåt. Kommer bilder på min outfit idag och min nya väska som mamma köpt till mig och lite andra bilder. Ha det bra // malou <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0