Love me or hate me, I'm still gonna shine

Hej alla fina söta underbara männsikor som finns ;**
Idag kommer det en kompis från Stockholm som jag känner. Hon bor i Danmark nu och hon e också dansk. Har kännt varandra sen 1:an tror jag det var jo det var det nog aja kommer inte ihåg och ja känner henne så. För 1 timme sen typ var jag ute och springa med mamma, Christian och Honey på stranden jätte fint och faktiskt inte så kallt fast det blåser ju men annars var det jätte fint. Och sen har jag ätit nudlar mums och nu har jag precis städat mitt rum och dammsugat så nu e det iaf fint var 7kt stökigt förut :3 Sorry att jag inte skrev igår men jag var i skånes djurpark hela dagen och orkade inte skriva.. Så ni vet det. Men ska skriva varje dag som jag har lovat att jag ska ;) Men kommer kanske inte skriva de daharna Karen e här för hon kommer i kväll och stannar till söndag kanske skriver söndag får se för att hon e här hela dagen söndag så jag får se. Men håll koll om jag har slängt in ett litet inlägg nån gång under nån av dagarna man vet ju aldrig ;)
Ha det bra och jag bjuder på en bild av mig usch hatar att bli fotat mer som gör det? // Malou ♥♥


PS: Redigerad på picnik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0