Titta hit!!!

Ville bara visa denna videon på en säkert underbar och urgullig person!!Hon blev mobbad i skolan och blev kallad sjukt taskiga saker som t.ex vekling, hora, bitch, enkel/lätt, retard, ful och dum och massa andra fula saker som de kallade henne varje dag hon var i skolan. Hon mådde inte bra och ville inte leva skulle inte heller velja leva om det var människor som kallade mig sånt skulle inte klara av det... Hon var säker ur snäll, gullig, jätte söt och en jätte bra kompis. Hon ville ju alla deras bästa men det enda hon fick tillbaks var massa taskiga saker som de gick runt och kallade henne. Tänk att visa människor kan gå runt och reta folk så mycket att de inte vill leva mer och ta självmord om det var jag som hade gjort det skulle jag inte kunna leva skulle ha så 7kt dåligt samvette att jag inte skulle veta vad jag skulle göra tänk att man har gjort så att en sån underbar söt flicka tog självmord för att hon inte mådde bra och för att hon blev kallad så taskiga saker. Jag grät när jag såg den tårarna bara rann ner för kinden på mig. Hon var 16 år hon hade hela livet framför sig men några idioter som kallade henne saker gjorde så att hon tog sitt liv och dog att man kan vara så 7kt elak att säga sånna saker till en person som man nästan inte känner det är så lågt och de gör det ju bara för att dem e avensjuka på att hon var så söt, att hon tog självmord för de gjorde det, det e intr rätt att hon skulle behöva ta självmord för det ;( Om jag skulle kännt henne skulle jag göra så att hon inte gjorde det att jag kunde prata med henne så att hon förstod hur många saker hon skulle missa här i livet som hon inte skulle få uppleva, men tyvärr känner och kände inte jag henne men hon var säkert en hel underbar person som verkligen inte ville nån illa hon ville säkert bara vara en hel vanlig flicka som kunde leva sitt liv utan att folk gick runt och kallade henne för hora, bitch och sånt hon ville bara vara som alla andra ha ett normalt liv utan att folk skulle säga sånt till henne utan att hon ens behövde höra dem orden som dem gick runt varje dag och sa till henne när hon var i skolan fattar inte hur man kan göra sånt? Och sen fortsätta leva och veta att man har dödat en person genom att ha sagt så fula saker det e hemskt verkligen.. Vila i fred fina, underbara ängel i himmlen var du inte behöver höra fula ord och inte behöva lida av orden där du är lycklig var det inte finns såna ord underbara fina ängel vila ifred vackraste ängel som är uppe i himmlen :'(( <'333 önskar att jag verkligen kände dig så att du inte gjorde det att du levde idag men jag gjorde inte det, du var säkert den mest underbara, gulligaste, snällaste personen man kan tänka sig ha som en kompis men vila nu ifred och ha det bra uppe i himmlen R.I.P Kayla Marie Wright kommer alltid finnas i mina minnen nu och föralltid kommer inte glömma bort ditt fina leender på alla bilder jag har sett på dig så glad och lycklig du ser ut att vara men det e du inte du mår piss och vill bara dö!! Världens finaste person har nu blivit en vacker ängel som är lycklig i himmlen, ha det bra i himmlen världens mest underbara, söta ängel <33




video:
http://www.youtube.com/watch?v=2vAMxKvZqwU&feature=related

ni kanske tänker äsch palla se det om en flicka som e död men ärligt talat sätt er ner och se den det e folk som upplever det varje dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0