blablabla

Hallojsan! Tänkte göra 30 dagar sen eller efter inlägget iallafal för det är sån 10 saker du inte visste om mig och jag vet inte vad jag ska skriva det kommer iallafal bli dåligt men det får det bli då. Idag vakande jag halv: 11 av att Honey slickade mig i huvudet låg och myste med henne i ungefär 10 min innan jag gick upp så jag var mer vaken iallafal. Har studiedag idag och i morgon då börjar skolan och då skulle jag ju ha börjat sova tidigt så att jag blir van til det men det brukar jag inte men det blir väl bra ändå. Igår såg jag faktiskt Tarzan med isabelle som var på Disney Channel. Kommer ihåg när jag var 6 år eller nåt sånt så vaknade jag kl: 6 om morgonen varje helg för att se Tarzan xD Kommer en video på en sång jag tycker är bra från Tarzan olika klipp från filmen. Efter jag hade vaknat åt jag en macka och sen duschade jag. Sen la jag alla mina kläder in i garderoben som jag inte har orkat men nu skulle jag så jag gjorde det ;) Isabelle är på dagis idag för att hon ville det så det är ju bra att hon vill på dagis :D Så jag, A-S, pappa och Christian är hemma och har precis ätit sushi ;) mums. Nu vet ajg itne vad jag ska göra kommer säkert på nåt! Ha det bra så länge // malou <33

1. Så fort jag har fått pengar brukar jag slösa bort dem inte bra på att spara ;)
2. När jag har bloggat lite orkar jag inte och har tänkt på ibland att sluta men nej slutar inte blogga tar pause isåfall.
3. Ibland när jag har köpt nåt tycker jag inte om med det men när jag börjar använda det e jag glad att jag har köpt det
4. Gillar inte mitt utseende
5. Brukar ha mitt hår i en hästsvans orkar inte göra nåt annat
6. Gillar att klättra högt och att springa
7. Ser suddigt så jag använder linser
8. Kan vara ganska barnslig ibland
9. Skrattig av mig
10. Följer 4 bloggar ;)
Ja kom inte på så mycket så det får vara så.

http://www.youtube.com/watch?v=JIVaUcE4kAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0