Dag 11 - En låt som påminner om en häst du älskar

En låt som påminner mig om en häst jag älskar det e Manne ju :D Har faktiskt 2 låtar.

Sofijah-Den finaste jag vet
http://www.youtube.com/watch?v=vPFqFxtY4fU
Liksom i know kanske inte exakt det e en häst men liksom tänker på budskapet som man får från låten ;)

Celine Dion - Because You Loved Me
http://www.youtube.com/watch?v=9CkKuA86Mis

Nu e ja en trött malou! Pavva som jag fick på ridningen gjorde så jag blev super trött snart lägga mig ska va i skolan kl: 10 över 8 börjar då så ja. Har inte gjort så mycket idag roligt att börja skolan faktiskt för att då träffar man ju alla sina kompisar igen som man inte har sett under jullovet eller som har varit borta typ hela. Så det va skönt annars har jag inte gjort så mycket jo jag har ju ridit på Pavarotti vi har inte Hannah längre utan en som heter Louise hon är faktiskt bra men sträng har haft henne förut typ i början jag när jag började rida. Vi tränade olika saker som vi galopperade rätt så mycket, gjorde volter och vägar och sånt det var roligt men Pavarotti var slö men efter ett tag började han bli jätte pigg XD Så ja det va ju roligt. Men man vill faktiskt ha en rätt så sträng ridlärare för då lär man sig rida bättre. Efter det körde vi hem då jag, Lina och A-S till pappa sen duschade jag och åt 1 och en halv pannkaka med sylt och socker. Ja nu ska jag kolla runt lite sen ska jag sova... Ha det bra // malou <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0