Dag 12 - Min favorit gren

Min favorit gren e hoppning för att jag har aldrig ridit dressyr för att har hoppat in i 2 grupper 3 kanske och då har dem haft dressyr så har aldrig nånsin ridit dressyr :(

Idag var det en vanlig skoldag fast vi har fått en ny engelsk lärare som heter Katrin och hon e faktiskt bra. Efter skolan hämtade jag Isabelle och vi var på skolan lite efter det åkte vi hem med buss och sen var vi hemma och lekte lite och kollade på tv sen kom pappa och A-S och efter ett tag kom mamma :D Pappa hämtade Christian och sen åt vi kyckling med pasta och pesto och nu går dem med Honey och pratar medans vi andra e hemma och ja gör olika saker. Trött så kommer lägga mig rätt så tidigt idag typ kl: 9 eller nåt sånt halv 10. Dem har också ändrat vårat schema -.-' Men vi börjar 8.20 i morgon det e också bra så ja fredagar börjar vi 9 istället för att börja 9 på måndagar och sånt. Ha det bra // Malou √

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0