Dag 13 - Min högsta dröm

Min högsta dröm e att få en häst eller var tills jag fattade att jag aldrig kommer få det om jag inte köper när jag flyttar hemifrån annars inte. Men min högsta önskan just nu e väl att jag kunde typ göra så att det inte finns mer djurplågeri i världen som rodeo hatar!!!! Blir så jävla (förlåt för ordet) men jag blir så irriterad och arg på dem som gör det. Asså ärligt inget djur har ju förtjänt att bli behandlade så. Och att man köpet biljetter för att se det OMG hur kan man ärligt talat? Stå ut med att köpa biljetter för att se hästar, kalvar och tjurar bli plågade e man ju ja vad kan man säga inte normal. Och sen önskar jag att jag kunde få 10.000 miljoner kronor så att jag kunde skicka lite till Afrika och sen ja ha resten till nåt jag slösar bort dem på xD e inte en sån person som kan spara hehe.

Idag har jag varit i skolan såklart vi började 8.20 idag men i morgon börjar vi 9.00 så det e nice ;) efter skolan tog jag hem till Alex och va där med henne och rebecca :D vi åt och sen cyklade vi runt i kvarteret i en stund eller dem cyklade och jag blev ramad för att jag hade ingen cykel hehe. Cyklade vi i ungefär 1 timme och lite met kanske efter det körde eller körde dem hem till henne igen jag gjorde ju inget hehe och gick upp och kollade på prinsessans dagbok som e jätte bra faktiskt!! Har sett den 5 gånger typ men 2:an e bättre tycker jag iallafal. Efter det ringde mamma och sa att hon skulle hämta mig blåste jätte mycket idag + att har fått träningsvärk i benet jätte jobbigt + göt jätte ont :3 men jag klarar mig ;) Öhmm nu ska jag väl göra nåt. Ha det bra så länge // malou <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0