Dag 14 - Saker du gör vardagligen ( i stallet och vardags)

Hemma:
1. vaknar
2. Borstar tänderna
3. Sätter upp mitt hår i en hästsvans (har typ varje dag ♥)
4. datan hehe xD eller gör nåt annat som hjälper med maten eller leker med Isabelle eller Christian
Stallet:
1. Sköter om jag ska det
2. Tisdagar rider jag
3. Om jag inte har nåt att göra e jag med dem i stallet som Maria, Mette, Alexandra och ja
Idag vaknade jag faktiskt tidigt 9 typ och kunde inte somna om så jag spelade på min mobil och läste i Little Darlings! Den e jätte jätte bra det känns som att det e en själv som e med i berättelsen tycker jag iallafal men så e det med alla hennes böcker. Efter det hade typ alla vaknat så att jag gick ner och tog nåt att äta 2 knäckebröd med mögelost eller danablue som det heter men kallas mögel ost på svenska om det var nån som inte visste ;) Och ett med leverpastej med baconsmak liksom det e leverpastej men det e också små bacon bitar i jätte gott faktiskt. Blev inte mätt på det men pallade inte göra nåt annat. Isabelle skulle till kalas kl: 1-3 så vi körde henne dit i mammas nya bil som hon köpt en toyota. Vi körde henne till kalaset och efter det körde vi jag, A-S, Christian och mamma till Malmbrogs var vi handlade och efter det körde vi till let's go och bowlade :D När vi bowlat i 1 timme körde vi och hämtade Isabelle och sen körde vi hem. Så jag och mamma gick en promenad med Hpney och nu sitter jag då på mitt rum och lyssnar på en jätte bra låt som kommmer länk på ;3 Och ja vet faktiskt inte vad vi ska göra så får se. Vi kommer ta det lugnt iallafal. // Malou ♥
http://www.youtube.com/watch?v=joh15JIKpI8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0