Dag 15 - Varför får hästar och ridning mig att må bra?

Hästar och ridning får mig att må bra för att man umgås med underbara djur. Om man är ledsen tröstar den en, man e med sin bästa vän. Och om man säger nåt till honom/henne vet man att han/hon aldrig kommer att säga det till nån. Man blir glad i deras närhet glömmer bort all skit här i livet. Någon man kan vara sig själv med och en som alltid finns där för en. Det e det jag känner

Förlåt att jag inte har bloggat på länge men har inte haft lust. Men idag var det skola, började kl: 20 över 8 så jag var där 5 min förre hehe. Vi hade SO första lektionen men Nicolaus var typ 10 min försenad och vi skulle ha prov idag men det blir i morgon :D Efter det hade vi hemkunskap och NO-lab och jag hade hemkunskap vi ska ha prov i det -.-' Så vi kollade på en film om kost och lite sånt. Idrott efter det och sen skulle vi äta men jag, alex och Wendla kom typ kvar över 12 till mataslen så vi var där till typ kvart i 1 eller nåt sånt efter det gick jag och Wendla till Cafeterian som vi har i skolan blev jätte äcklig mat vegetarisk kalkon schnitsel (stavning) med potatis och nån kall sås. Några tjejer och 3 killar från vår klass spelade biljard finns 2 biljard bord tjejerna på en och killarna på en. Wendla köpte en wasa sandwich och medans hon åt den i cafeterian pratade med en tjej som jobbar i cafeterian. Efter 10 min typ frågade Jesper om jag ville vara med och spela biljard med han och Robin. Jag sa ja och vi körde att man skulle tänka på en siffra som t.ex 6 som jag tog och mans ka tänka på ett tal alla ska det man ska vara 3 på det annars funkar det inte typ och då ska man försöka att gissa vem som har villken siffra och skjuta ner biljard kulan i hålet då e man ute. Wendla var med Alice, Rebecca och några till som spelade på det andra. Vi hann aldrig spela klart innan vi skulle ha engelska så ingen vann och ingen förlorade för vi hade inte skjutit ner nåns siffra XD Duktiga vi e då ;) Vår lärare Katrin som vi har i engelska kom 5 eller nåt sånt minuter försent mer faktiskt. Hade vi engelska sen klassråd och sen slutade vi. Hämtade Isabelle och sen körde vi hem med buss och ja nu e jag hemma. Nu ska jag spela sims 3 djurliv :D Ha det bra // malou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0