Dag 16 - En bild som gör mig lycklig

image description<-- Denna bilden gör mig lycklig. Jag vet inte varför men typ varje gång jag ser den blir jag glad kanske låter konstigt men ja det gör den ;)

Idag har det varit skola hade som sagt SO prov idag gick väl sådär. Var några frågor som jag inte hade tränat på men han sa att vi skulle ha dem och ingen kunde dem typ förutom typ 3 st i min klass som pluggade typ varje dag XD Pluggade 2-4 gånger :3 Men det gjorde väl dem flesta. Efter det var det slut och då hade det börjar snöat blandat med regn... Skulle hämta Isabelle så gick till hennes dagis tar typ 5 min att gå dit när jag kom dit var mitt hår helt blött och min jacka var helt vått XD Ja hämtade henne och när vi kom hem var pappa där så jag lekte lite med Isabelle. Och sen var jag inne på datan och lite annat. Har precis duschat och hoppat i min zipperall så nu ska jag väl bara ta det lugnt. Sitter också och lyssnar på One Direction - One thing äälskar verkligen den :D <3 <3 Ha det bra skriver kanske ett till inlägg // malou <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0