Dag 18 - En bild jag aldrig publicerad förut

öhmm... Haha ingen aning om villken bild jag aldrig publicerat förut så det blir nog ingen idag :/

Idag snöar det här i Malmö 8) Yey det e nice ;) Eller ja sådär liksom det e roligt i början men efter ett tag blir man trött på snön och att man måste ha så mycket kläder på sig bara för att man ska ut det blir iaf jag vet inte hur ni har det.. Precis ätit så nu sitter jag och lyssnar på Keri Hilson Ft. Nelly - Live tonight bra låt =) Snart blir det väll att man åker hem till mamma och städar rummet med henne hehe har 7kt stökigt sen vet jag inte vad man ska göra tror bara att vi ska ta det lugnt ;) Idag har mamma varit i Paris riktigt nice :D När mamma får en bra resa hon jobbar ju som flyg värdinna som Tyskland, Paris eller nåt sånt ska jag följa med ;) För att mamma jobbar ju som flygvärdinna ^^ och då om man har barn som e 12 eller över för man följa med gratis. Mamma måste ju jobba på planet men man får en plats och ja det e bra ju ;) Hehe men har inte hunnit det mamma ville ha med mig till Tyskland men dte var en onsdag eller nåt sånt Torsdag kanske och där hade hon stopp, ville med :( Aja men det blir ju nåt annat ;) Ja som ni ser gör jag väldigt många smileysar idag haha vet inte varför roligt :3 Ja nu ska jag göra nåt x_- Ha det bra // malou <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0