Dag 19 - Bild på min bästa vän och varför han/hon är det

<-- Har inget nytt så det får bli det...
Varför vi blev bästisar var väl för att jag tycker om carro hon e verkligen en underbar person som kan få mig att skratta i alla tillfällen!! Saknar henne obeskrivligt mycket nu när hon e i Afrika :( <'3 Öhmm.. Hon e som min syster faktiskt. Hon berättar allt för mig (nästan) eller kanske allt vet inte hehe  och jag kan lita på henne och kan berätta vad som helst för henne. Man kan inte mer än att älska henne. Vi har varit bästisar sen 4:an tror jag? 2 år nu :D ♥ Och jag hoppas att det blir många fler för att jag kan inte släppa taget om carro <3 <3 Som när jag följde med henne till hennes stuga och vi var på stranden det var vinter och is på vattnet och vi hoppade från sten till sten och plötsligt trillade jag ner med ena foten haha kommer ihåg hur vi skrattade men vi har faktiskt haft många underbara minnen tillsammans!! Och jag vill verkilgen att det ska bli flera minnen men det kommer det säkert <3 <3 Jag kan inte leva utan henne min underbara carro <33 Hand i hand livet ut babe :** <3
<-- Och aleeeeeeeeeeeeeeex :DD <3 <3
Haha alex e också en underbar person ;D Varför vi blev bästisar var väl för att vi har varit bästisar nu sen 2:an länge i know :D <3 <3 Alex e en super gullig, söt och snäll tjej som också alltid kan få mig att skratta. Hon e också som min syster vi har så många bra minnen tillsammans och vi kommer säkert ha många fler ;) Alex e en person som betyder obeskrivligt mycket för mig och ett liv utan henne skulle typ inte finnas, jag skulle inte ha varit den ja e idag iallafal utan henne. Vi har gått igenom många stunder tillsammans men har alltid stått ihop i vått och torrt och jag kommer alltid finnas för henne och hon finns alltid för mig =) Hon kan få mig att le bara hon säger nåt och man kan alltid prata med henne när man e ledsen jag iallafal för hon kommer alltid på nåt sätt att göra mig glad på. Men vi har blivit irriterade på varandra och sagt skämt till varandra som kanske inte var så roliga eller en av oss tyckte det och den andra blev arg har vi aldrig kunnat vara arga på varandra länge det går inte. Ja det var om alex det men det finns mycket mer att skriva men det skulle ni inte kunna orka läsa så detta får väl räcka livet ut sister eller best friends for ever and ever ♥♥
Idag började skolan kl: 10 över 8 men jag trodde att vi började 20 över eller var säker på det så jag sa det till mamma och när vi precis skulle gå då var den 5 i 8 kollade jag på schemat vad vi skulle ha idag och då såg jag att vi började 10 över så vi skyndade oss till bilen och körde så fort vi kunde till skolan XD Kom 3 min försent inte så mycket ändå hade engelska första lektionen gick bra ;) Efter det SO, matte, Lunch, Bild och sist svenska efter det skulle alex med mig hem så vi hämtade Isabelle och lekte med henne på klätter ställningen på skolan tills mamma kom halv: 3 gick också upp och hälsade på Jan, Peter och Tobias ;) och sen gick vi till A-S hon slutade precis så ja sen körde mamma A-S och Lina till ridskolan de ska sköta sköter ju också Manne på måndagar men alex e päls allergiker så jag hoppade över idag eller A-S skötte honom med Lina. Vi körde hem jag och alex åt sen gick vi upp och gjorde läxor haha det brukar vi inte göra så vi e inte pluggisar ;O Ne men vi har många läxer så jag gjorde engelskan till imorgon och sen läste jag ett kapitel av godnatt mister Tom som vi har i svenska och ja sen spelade vi ett frågespel och efter det skulle hon hem :(( Pappa kom och åt middag med oss hamburgare och sen körde han hem och nu sitter jag med datan och lyssnar på mcusik som vanligt ;) Min outfit som jag hade idag kommer nu ♥ nåt av det jag fick av mamma när hon hade varit i Paris fick t-shirten och byxorna :D
image description<-- tröjan på den står det: Today I'm in a good mood som betyder: Idag är jag på gott humör typ och byxorna som jag älskar :D det e en som har en drag kedja bak och e sitter längre upp än jeans dålig på att förklara jag vet :3
image description<-- så ser dem ut bakifrån
image description<-- och en bild på mig.
// Malou <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0