Dag 20 - Något jag vill göra

Något jag vill göra nu e att rida på Manne :D eller att va med alex eller Wendla eller Rebecca eller gå på bio med dem ja nåt sånt ;)

Idag har jag varit i skola efter det åkte jag och mamma till stranden med Honey ;) Sen var vi där ett tag tills vi var tvungna att hämta A-S, Isabelle och Christian. Sen åkte vi hem för mamma skulle på föräldrar möte för bara tjejerna i min klass. Så jag och A-S passade Isabelle och Christian och bytte vid kaninerna :3 När hon kom hem gick jag och A-S till mobilia och jag köpte 4 blyertspennor behöver det har bara sånna små pennor haha XD Och godis såklart :D Efter det gick vi hem behöver inte så mycket annat men vi gick runt ett tag innan vi gick hem, kollade runt i affärer och sånt =) När vi kom hem skulle vi äta idag blev det pommes och köttbullar. Sen gjorde jag väl inte så mycket.. Picnick ska stängas ner den 14 April eller nåt sånt men man får gratis prenium eller vad det heter. Och jag som nyss lärde mig använda det idag XD Så jag har gjort många designer som jag kommer använda ;) Nu ska jag snart sova trött och börjar 20 över 8 i morgon -.- Aja ha det bra // Malou <33
<-- Bild från idag

Kommentarer
Postat av: linnea

Haha, okey, ja det tyckte jag att det var också!! :D <3 gullig bild btw!

2012-01-26 @ 15:35:49
URL: http://sognii.blogg.se/
Postat av: Malou

Haha ja det var det också ;) Kan du inte ändra till en av dem designerna?? skulel bli super glad då :D <3 <3 Hehe tack gmn <3

2012-01-31 @ 20:44:46
URL: http://estrellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0