Dag 23 - hoppning, dressyr?

Om jag ska välja blir det hoppning för jag har aldrig ridit dressyr pga att varje gång jag ahr börjat i en ny grupp eller nåt sånt har dem redan haft eller så ska vi inte ha så har aldrig ridit dressyr men vill testa det ;) Vet ju inte om jag tycker det är roligt eller tråkigt D:

Idag har jag väl inte gjort så mycket skola sen körde mamma oss hem till henne hon e hemma men hon ska jobba i morgon men vi kommer till henne i morgon hehe det lät lite konstigt men aa tror ni fattar ;) Efter det gjorde jag läxa "glömde" göra min engelsk läxa som var till idag säger vi nej men jag pallade inte hade varit i stallet hela dagen igår förutom skola då ;) Så ja vi ska skriva ner 10 svåra meningar om regnskogen till svenska och sen tillbaks till engelska och sen har vi också hemkunskaps prov i morgon som jag ärlig kommer faila på har itne tränat alls jo 2 gånger liksom men ja kan det men ändå fattar inte varför man ska det som alex säger tror jag: Man ska ju inte till nobelfest haha XD Så ja jag tycker det är onödigt kommer ju ändå glömma bort :3 Så var hemma en stund efter det körde mamma mig och A-S till stallet för Lina var sjuk idag? Skulle rida Pavarotti hade hoppning idag det gick väl bra förutom att när jag skulle hoppa ett hinder hade jag en jätte fort trav och när vi var vid hindret vägrade han så jag trillade av på andra sidan liksom hamnade nästan på bommen men gjorde inte det ;) Det var tur men det gjorde inte särskilt ont så jag satte upp igen och red det andra hindret och det som jag trillade av på igen men annars vägrade han inte och jag blev chockad att han vägrade gjorde Louis också (ridlärare) för att han kunde bara ha hoppat han hade bra fart för det var inte långsamt... Men ja efter det borstade jag Polly hon e halt så hon står dag ut och dag in i sin box förutom när hon e i hagen så när jag hämtade henne hon står ute och skulle gå on i stallet för att ställa henne i gången började hon typ springa hon var jätte pigg och då skrapade hon också hela tiden med hoven och kunde inte stå still tycker synd om henne men hon måste ju det annars blir det ju bara värre och hon måste avlivas :(( Så ja efter det hämtade mamma oss och vi körde hem jag åt och sen duscha och ja så såg min dag ut idag XD Ha det bra // malou ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0