Dag 8 - Min största rädsla inom ridsporten

Min största rädsla inom ridsporten är väl att när jag rider att jag ramlar av så illa att jag svimmar eller bryter nacken eller nåt sånt eller att hästen eller ponnyn rättare sagt ska ramla så att jag hamnar under hästen och den rulalr på mig eller nåt sånt så jag kan dö. Eller bli sparkad hårt kan man också dö av men liksom annars e jag inte så rädd för nåt.
Idag har jag och min familj varit i tekniska museet var vi gick runt och kollade runt på museet. Efter vi hade varit på museet i en timme typ gick vi till en resturang/kafe var jag fick pannkakor med hallon och ekologisk vaniljglass som alla andra också tog förutom mamma som tog en bit paj med sallad.  Efter det matade vi 6 ankor som simmade i vallgraven utanför malmöhus, matade dem och sen körde vi hem. Jag, Christian och A-S gick upp med malmborgspåsarna och hämtade Honey som A-S gick ner med för dem skulle gå en promenad med henne. När dem hade kommit hem hjälpte jag mamma med att göra potatis & purjolöks soppa med krispiga bacon. Så nu har jag precis blivit klar med det och tänkte bara skriva ett inlägg... Kanske blir ett inlägg senare ikväll har ingen aning men kanske om jag inte är för trött. Ha det bra // Malou :D ♥
<-- random bild från google men ser ut så typ i konsistensen eller vad det heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0