Dag 9 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag, och varför?

Om jag skulle byta liv med nån för en dag skulle jag vela byta liv med Manne för att känna hur det är att gå på 4 ben tror att det e svårt vad tror ni?! Och att bära runt på en människa och en sadel på ryggen. Eller att testa vara en kändis som Selena Gomez eller bara en tonårs kändis för att se hur deras liv ser ut en hel vanlig dag den är inte som våran iallafal. Det är inte som vår vardag tror inte jag iallafal paparazzis som följer efter en, människor som vill ha ens autograf och att ha livvakter det är ju helt anorlunda faktiskt.

Idag har jag varit vid alex hon och hennes mamma kom och hämtade mig lite över tre så vi åkte hem till henne och sen när vi var vid henne spelade vi Mario Kart och efter det visade jag henne morden i Sandhamn som jag tycker är en jätte bra film tänk att veta att man bor granne med en mördare eller vara kompis och att bli kär i en som man gick i samma skola med men som var 1 år äldre än sig själv inte mycket men liksom träffas efter 20 år av att man hittar en kropp och att precis han kom och skulle utreda mordet. Aja jag tycker att det är en bra film och en av dem bästa jag har sett. Vi sågd ens en åt vi kyckling, ugnspotatisar med sås det var jätte gott och tomater sen pratade vi lite och när klockan var 9 kom mamma och hämtade mig. Vi gick promenad med Honey ochs en åkte vi hem och mamma, jag och Isabelle såg en film som jag inte vet vad heter men den var bra. Nu ska jag hoppa ner i min varma säng och läsa lite kalle anka och sen tror jag att jag ska sova!

Caroline rese hem till Afrika idag och kommer inte hem förrens till sommar :'(( Kommer sakna henne som en galning ärligt hon e verkligen en av dem som e min allra bästa kompisar hon har alltid funnits för mig när jag har behövt det och vi hjälper varandra i svåra stunder och sånt, kan säga saker till henne för att jag vet att hon aldrig kommer säga det till nån vad som än händer! Hon är underbar verkligen ♥ Jag är verkligen lyckligt lottat att hon ville va min bästis det fanns faktiskt många andra i vår klass men hon valde mig e så glad för det för utan henne skulle jag inte va denn jag e idag! Hon ahr verkligen hjälpt mig under svåra stunder var jag inte har orkat mer. Hon är mer värd än nånting annat i hela universum inget är lika mycket värd som hon e! Hon har alltid stått vid min sida i vått och torrt och när jag är ledsen gör hon mig glad igen, bara jag hör hennes röst blir jag glad :D Vi har faktiskt aldrig bråkat och det är jag glad för, för att jag skulle inte orka att förlora en underbar person som henne hon hjälper mig verkligen genom livet varje dag. Kommer räkna dagarna tills du kommer hem dag efter dag kommer jag räkna. Skulle aldrig nånsin kunna glömma henne. Ett liv utan henne skulle inte funka. Kommer sakna dig varje dag tills du kommer tillbaks till sommar och då stannar du!!! Längtar som en galen verkligen hoppas du börjar i vår klass skulle vara så roligt att ha dig i vår klass ♥♥ Men ha det nu bra i Afrika tills vi ses igen :* Hand i hand livet ut babe eller till graven båda och hehe + hoppar du hoppar jag så e det ♥♥♥♥♥♥
// Malou kommer några bilder på fina, söta, snälla, roliga, underbara Caroline hoppas det e ok ♥♥¨
<-- sötisssssss!!! ♥♥♥¨
<-- underbaraste personen som finns
<-- kan man bli sötare? :D

<-- jag och carro   ♥♥ älskar dig för alltid tills mitt hjärta slutar slå :**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0