Designer

Halloj många inlägg nu men ja asså ska lägga upp designerna som jag har gjort för nea (sognii.blogg.se) ska göra så jag får en annan design kan inte sätta in sånt haha jag suger på det XD Så nu får ni också kolla på mina nya designer som jag har gjort

Ja haha det var alla många i know men då har jag också när picnick stängs så har jag ju.... Har ju sånt sak att man inte kan kopiera mina bilder men om bni vill ha en design e det bara att skriva till mig på min hotmail som jag kan skriva och säga villken ni vill ha sen kan jag skicka var inte rädda för att säga om ni vill ha kommer inte säga nej <33 Okej min hotmail adresse: [email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0