You didn't have to cut me of think i like it never happend when we were nothing

Halloj. Sitter i min säng med Honey i knät och spelar temple run på mobilen medans jag lyssnar på Gotye Somebody That I Used To know. Bra låt ;) tyska i morrn skol ämnen. Lätta men ska läsa igenom dem i morgon sp jag e riktigt säker på dem har inte övat sen vi fick dem men inte så svåra ämnen och om det blir muntligt men ja och som sagt har jag också SO prov i morgon önska mig lycka till ;) I SO e det historia kommer få dåligt xD men aja får se. God natt ni som ska sova // malou <33


Kommentarer
Postat av: linnea

Ja, jag fyller år i dag ju ;) <3

2012-01-19 @ 15:40:47
URL: http://sognii.blogg.se/
Postat av: Malou

Haha ja det gör du ju Nea ;) Grattis!!! <3 <3 <3

2012-01-19 @ 19:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0