17 again

Kom hem från 2 timmar sen efter att ha suttit i en bil i 7 timmar från Stockholm riktigt segt men det måste man ju -.- Ja iallafal hände inte så mycket har ju suttit i en bil hela dagen så ja inte så värst mycket intressant jag har gjort men jag kommer lägga ut bilder från när jag var i Stockholm  lägger ut dem sen via min iphone. Ser just nu 17 again som går på dansk tv 2. Hra sett den men det var så länge sen så jag ser den igen och den är riktigt bra =) Ska berätta vad vi gjorde i Stockholm nu.
 
Dag1:
Vi kom till Birgit som mammas faster heter kl: 9 om kvällen så det var bara att packa upp och sen pratade vi lite och åt och sen sov vi. 
 
Dag 2: 
Vi vaknade vid 10 tiden åt och gjorde oss iordning sen körde Birgitt oss till tåg stationen i Tensta. Vi åkte tåg till centrum var vi gick runt i stan och till Juni backen för vi hade lovat Isabelle att ta dit där var vi i ungefär 4 timmar och det sista vi gjorde innan vi gick där ifrån var att åka sago tåget där Astrid Lindgren berättar lite ur olika berättelser från Vimmerby till Nangilama tycker Nangiala låter bättre men ja ;) När vi hade åkt den gick vi tillbaka till tåg stationen och skulle åka hem men vi åkte till fel station så vi var tvungna att åka tillbaka och ta tåget som vi skulle ta. Vi hade stressigt för vi skulle vara hos några kompisar kl: 7 men vi kom lite över. Lydia, Lotta och Lovisa hette dem som vi skulle hälsa på. Lydia gick i min förra klass när jag bodde i Stockholm då. Vi åt pizza och pratade en lång stund. Efter det körde vi hem och somnade. 
 
Dag 3:
Vaknade som vanligt och bla bla bla. Det regnade 2 gånger men när det solen kom fram igen åkte jag, mamma, Isabelle och Honey till Bromma och kollade på vårt hus där vi bodde. Där ifrån gick vi ner till skogen som jag saknat ernomt mycket. Jag klättrade på ett gammalt träd som hade vält också när vi bodde där och jag brukade alltid klättra på det när vi var där älskade det så ja det är många minnen i den skogen. Sen gick vi där och när vi kom ut ur skogen såg jag Sally en av mammas kompisar som bor precis bredvid skogen. Hon kände inte igen mig först utan bara kollade på mig men när hon såg mamma visste hon vem jag var. Mamma och Sally pratade lite innan hon skulle åka och handla med hennes barn för de skulle till deras sommar stuga. Vi gick tillbaka för att komma till bilen men gick upp för att hälsa på en av våra grannar, vi var hos dem en liten stund innan vi var tvungna att köra hem. Vi kom hem och åt hemma och efter det kollade vi på film och ja jag var vaken en liten stund innan jag somnade. 
 
Dag 4: 
Vaknade och var bara hemma hos Birgitt och chillade haha nej men släkten + hennes pojkvän Robin kom för att äta middag med oss. Jga och mamma hade varit och handlat och lämnat A-S hos hennes kompis Josephin. När vi kom hem kom Robin också exakt då. Vi gick in och Tommy, Birgits son hade kommit och typ 10 min efter kom Peter hennes andra son med hans fru Silla och deras barn Erik och Ida. Jag pratade med dem och typ 30 min efter kom deras kusin med hans fru. Birgit tog ett kort på oss och ja vi fortsatte att prata tills vi skulle äta. Vi åt och sen följde jag med mamma och hämtade A-S. När vi kom hem igen åt vi cheese cake och en rulltårta med smörkräm som jag gjorde dagen förre. Kusinen och hasn fru gick när vi skulle gå och det gjorde Robin också. Ja sen fortsatte vi att prata lite innan de också tog hem 3 timmar efter typ xD Sen var dagen slut och ja vi tog hem dagen efter alltså idag. Nu ska jag fortsätta att se 17 again =) 
Kram 
Malou ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0