Hatar rubrik -.-

Precis tagit en dusch riktigt skönt när man precis har vaknat =) Var uppe till typ halv 5 igår så e fortfarande ganska trött haha xD Vet att jag skulle lägga ut bilderna som jag tagit från Stockholm men när jag skulle ladda över bilderna till datan laddade jag över alla bilder från min mobil och sen försvann typ 200 bilder och då försvann alltså också bilderna från Stockholm på datan och mobilen ;'(( Så tyvärr blir det inga bilder är så ledsen ville så gärna visa  bilderna som jag tog till er.... Men ja idag vet jag inte vad jag ska tror bara jag ska vara hemma och chilla :D Och den 21 ska jag, mamma och A-S till Nice gud vad jag längtar Ihh =) <33
Kram 
Malou <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0