Stockholm here i come =)

Snart bär det av till underbara och fina Stockholm =)) Har saknat Stockholm så enormt men det är kanske för att jag bodde där i 8 år så det kanske ändå inte är så konstigt att jag gör... Iallafal vi åker snart och vi ska vara där till måndag så därför kanske jag inte skriver men jag ska försöka skriva iallafal ett inlägg per dag med mobilen om det finns täckning som det säkert gör och massor med foton såklart =) Vi ska hälsa på mammas faster och vi sover där idag och sen ska vi  väl hälsa på några nära och kära haha låter som en gammal tant xD Ja men nu ska jag packa det sista så jag verkligen har det med som jag behöver, mycket viktigt ;) :P 
Btw. Det regnar sjukt mycket kanske inte sjukt men dte regnar iallafal hoppas inte att det gör det i Stockholm :D <3 
Kram malou ♥

 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag vill med till Stockholm D:
Fin blogg :D

Svar: Riktigt fin stad ;) Tack så mycket =)
estrellaa.blogg.se

2012-07-18 @ 17:14:04
URL: http://www.cowbells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0