The Beach

Varit på stranden hela dagen idag :D Var så sjukt fint väder 28 grader typ hela dagen, riktigt nice 8) Så jag, mamma, Isabelle, Christian och A-S tog då till stranden och var där som sagt hela dagen ;) Vattnet var riktigt kallt men det gick att bada i för när man varit i ett tag var det varmt och ja så det var ändå skönt :D Men jag solade mest, haha xD Längtar så mycket till måndag då ska jag, mamma och A-S till Nice som ligger i södra Frankrike tror jag det var x3 Nu ska jag kolla på vampire diaries på datan har hittat en sjukt bra hemsida var man kan se gratis film och man behöver inte heller vara medlem eller nåt sånt så det e bra :D 
Kram 
Malou ♥
<-- Jag och A-S igår xD ♥♥♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0