All Around The World

Sorry att jag inte har skrivit på några dagar nu men nu när det är sommarlov och det åar varmt ute så är jag inte så mycket vid datan, vill hellre va ute och vara med kompisar än att sitta inne vid en data så ha drf jag inte har skrivit på så länge så ni vet men skriver ett inlägg per dag nu förutom när jag är bortrest kanske kommer inlägg då om 14 dagar ska jag på camping med familjen i Danmark så jag tror jag kommer ta med datan och skriva typ ett inlägg annars gör jag det via mobilen och då får ni bilder =) Men iallafal idag ska jag inte göra så mycket bara vara hemma faktiskt. Christian ska på kollo idag och pappa ska jobba så Isabelle ska till mamma men jag och Anne-Sofie är hemma hos pappa och passar Honey. Snart ska vi gå och köpa sushi :D Och ja sen tror jag bara att vi ska ta det lugnt idag faktiskt orkar inte göra så mycket idag xD Idag kommer jag vara riktigt lat känner jag på mig, men det är riktigt skönt med sommarlov iallafal slippa tänka på skolan och sånt bara kunna ta det lugnt va med kompisar eller bara vara med familjen så himmla skönt me like =) Jaop idag kommer en låt med JB från hans nya album belive. Ska köpa albumet när det kommer ut men det är irktigt bra låtar på den men liksom om man hör på låtarna som han gör nu och sen på baby, love me och U smile t.ex har han ändrat sig väldigt mycket men jag älskar honom ändå hur hans musik är Beliber livet ut och Directioner så klart =)
// Malou <33 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0