Gymkana

Precis kommit hem från ridningen =) Idag hade vi gymkana det gick faktiskt bra mitt lag vann :D Grattis? :PP Dem som inte vet vad gymkana är så är det att man "leker" med hästen. Asså man hoppar över hinder, gör slalom och massa olika saker det är jätte roligt näst sista lektionen innan sommarlov :((( <33 Kommer sakna men ska rida på sommaren också ;) Vanliog skoldag annars jaop :D Snart ska man cykla till pappa och va där i 5 dagar ^_^ Kommer bli roligt :3 Och i morrn e det nationaldag då e man ledig yey =) Så skönt haha har haft chill demma veckorna förra veckan var vi lediga några dagar tror jag sen sovmorgon på fredagen till 20 över 10 som vi också ska ha denna fredagen och slutade 1 och sen var vi lediga i går så chill :D ♥ Nu ska jag äta innan jag drar till pappa =)
// Malou ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0