Hair Spray <3

Haj alla finisar där ute i världen <33 ;**
Tänkte jag skulle slänga in ett liiiiitet inlägg innan jag fortsätter att kolla på hair spray =) Vet att den e 7kt gammal men den e faktiskt riktigt bra om man gillar musicales filmer som jag gör =) Dans och sång såklart ;* Idag började jag skolan 20 över 10 JIPPIE :DD Så skönt det var med sovmorgon det var verkligen det jag behövde utvilad till skoldagen som jag typ aldrig e haha XD Men det e svårt att lägag sig tidigt för jag är en natt människa så somnar typ 11-12 tiden ;) Ja sen var det bara en vanlig skoldag och efter vi hade slutat cyklade jag och Wendla hem till henne i regn -.- Usch det ska ju vara sommar nu inte regn :((( Lagade vi bruch till mellanmål som bestog av bacon och ägg och sen kom hennes bror Max och Wendla tappade saken vi hade stekt baconen i så jag blev jätte rädd och ja jag vet inte vad jag gjorde men något roligt iallafal för hon började skratta 7kt mkt och jag kan ju inte låta bli att också att skratta så ja vi fick en skrattattack sen var jag hos henne till halv 5 för hon skulle spela match men hon ska kanske med mig och A-S till stan i morrn och köpa avslutning kläder om jag kan hitta nåt tror bara jag ska ha shorts och en fin T-shirt/linne och sen ska vi se på the dictator =)) Så roligt det kommer bli <333 Ja det blev ganska långt ändå haha men ibland när jag skriver så fortsätter jag bara att skriva ;)) Men nu ska jag faktiskt se vidare på hair spray har missat mycket men det gör inget för har sett den typ 7 ggr
// Malou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0