Hatar rubrik -.-

Jaop jag hatar rubriker för jag kommer aldrig på nåt man kan skriva så störigt och då måste man också ha rubrik -.- Men iallafal vet att jag har varit dålig på att skriva nu på sista tiden men jag har ju sommarlov som alla har nu och därför vill jag inte sitta vid datan och är ute det mesta av tiden. Men jag ska skriva nu varje dag och för att jag har faktiskt inte haft så mycket att skriva så ni får gärna komma på ideer jag kan skriva om förutom vad jag gör varje dag borde vara tråkigt att läsa om faktiskt.... Men idag har jag varit ute det mesta av dagen inte så värst varmt 17 grader men ja det är ändå helt okej. Snart ska vi äta sushi mums =) och jag har också kollat på Burlesque riktigt bra :D <333 älskar den om ni inte har sett den rekomenderar jag den verkligen Christina Augilara är med i den och Cam Gigandet riktigt het e han ;) <3
Kram // Malou =)

<-- Cam Gigandet
 

Kommentarer
Postat av: Vera

Snyggingar! :)

Svar: Ja riktigt snygg :D
estrellaa.blogg.se

2012-06-27 @ 23:39:09
URL: http://Weis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0