Hungerspelen

Sitter och läser hungerspelen bok 1 som heter hungerspelen haha så lätt xD Men den e faktisk väldigt bra lånade den i skolan men läste typ 4 sidor och sen lämnade jag tillbaka den. Mamma köpte alla hungerspelen i en bok så ja jag fick alla hungerspelen och har börjat läsa lite smått och den är verkligen bra gillar den ;)) Idag har jag varit och hämtat Christian från kollo. Och sen har vi varit ute i det fina vädret det var sol och ganska varmt så det var faktiskt riktigt skönt =) Annars var vi väl bara hemma =) Ja nu ska jag fortsätta läsa :D 
Kram malou ♥

 

Kommentarer
Postat av: En awesome brud.

Min lillasyster har också den!
Eller, ja, hon har lånat den. ;)
HAHA har inte orkat läsa... det är så mycket (och liten!) text...

Svar: Haha okej =) Men den e riktigt bra ;) På min är det mycket text men kanske för att det är en sån stor bok med så många sidor =)
estrellaa.blogg.se

2012-06-27 @ 18:33:00
URL: http://bylillans.devote.se
Postat av: Matilda - Hästar & Foto

Den låten är bra :)

Svar: Ja riktigt bra :D <3
estrellaa.blogg.se

2012-06-27 @ 23:28:26
URL: http://mtphotography.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0