Natt inlägg

Har tråkigt så tänkte slänga in ett kvälls/natt inlägg =) Tänkte berätta om min dag ^^ jag och A-S var hemma typ hela dagen idag. Jag vakna typ sådär 11 eller nåt sånt sen duschade jag direkt tycker det är riktigt skönt att ta en dusch precis när man har vaknat man blir pigg av det på nåt sätt. Sen klädde jag på mig och Isabelle, pappa och Christian åkte för han skulle ju på kollo idag men han ville vara hos mamma först så pappa körde dem till mamma innan han åkte vidare till jobbet tror jag eller nej tror han väntade och vinkade hejdå när Christian åkte iallafal. Typ när klockan var 1 gick jag och A-S till nama och köpte sushi som vi åt där fattar inte hur sushi kan vara så gott!!! Iallafal när vi kom hem gick vi med Honey och sen var vi bara hemma och chillade tills mamma kom med Isabelle. Vi åt jordgubbar med mjölk och socker riktigt gott. Ja det var väl bara det jag har gjort idag xD
// Malou <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0