Otursdag

på ett sätt, när jag skulle cykla till skolan med Lina och A-S pratade jag med dem och såg inte lyktstolpen som var framför så jag cyklade rakt in i stolpen och klart så gick nåt i sönder på min cykel med en sån smäll, korgen kunde jag fixa till men den var jätte trög att cykla på. Kom fram till skolan och kom typ 10 min försent till engelska lektionen var vi såg Aladdin, riktigt nice dag film typ alla lektioner eller lekar. På SOn såg vi en film om antiken tråkigt faktiskt, bilden en bild om kända konstnärer och sen på svenskan såg vi Elina en jätte bra film har sett den men den e riktigt bra =) Sen åkte jag till cykelaffären var jag köpte den lämnade in den och nu kommer den vara där några dagar eller en vecka typ -.- Ja sen var jag bara hemma och har inte gjort så mycket annat xD <33 Vad har ni gjort idag?
// Malou <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0