Player är för nybörjare, kärlek är för proffs

Tjena sötisar ;** Sorry att jag inte har skrivit på 7kt länge men har inte haft tid har haft så många läxor... Men idag var jag med Wendla 8) Hon kom typ 3 för hon hade spelat match så jag visade henne runt (hon har aldrig varit hops mig) efter det gick vi till mobilia och jag hittade en jätte snygg bikini på Stadium som jag älskar (bild kommer). Sen kollade vi runt lite och fikade på Espresso House och ssen gick vi in i malmborgs för att typ hitta en hårfärg jag kunde färga men sen ombestämde jag mig... Asså vill men ändå inte tänkte typ ljus brunt tror ni det skulle va fint på mig? :O O.o När vi kom ut från Malmborgs märkte vi att de höll på att stänga så vi skyndade oss till godis affären ofc och köpte godis där ;) Efter det gick vi till burger king och köpte snack box för vi var jätte hungriga. Vi gick hem och åt för vi pallade inte äta där. När vi ätit skulle hon hem så jag följde henne ner och gick en promenad med Honey och efter det har jag bara varit hemma och chillat så det var min dag ;) Märkte att det kommit nåt som heter Remby var man kan sätta in musik och så :D Love it så jag ska börja göra dagens låt, hoppas ni kommer gilla det ni får gärna skriva vad ni tycker om det och villken sorts musik/låt jag ska ha för kommer inte komma på några tillslut haha :3 Sent inlägg men men... Skrev iaf så det ska ni vara nöjda med ;) <33
<-- Min nya bikini dålig bild '-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0